آکادمی کاویان صنعت سلامت گستر

تلفن تماس : 09113528537

کانال تلگرام: kaviansanatco@

کانال ایتا: https://eitaa.com/kaviansanatco

کانال واتساپ:  کلیک کنید

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال35000
شروع کنید
لیمز چیست؟
سیستم مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی (LIMS) نرم افزاری است که به شما امکان می دهد نمونه ها، نتایج آزمایش و داده های مرتبط را برای بهبود بهره وری آزمایشگاه مدیریت کنید.

سیستم مدیریت اطلاعات آزمایشگاه (به انگلیسی: LIMS) یک سیستم مدیریتی است. لیمز می‌تواند با برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده، نتایج تست‌ها، پیگیری‌ها و سایر داده‌ها را طبقه‌بندی کند و به سایر زنجیره‌ها منتقل کند.

یک سیستم مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی (LIMS) به شما امکان می دهد تا به طور موثر جریان نمونه ها و داده های مرتبط را برای بهبود کارایی آزمایشگاه مدیریت کنید. LIMS به استانداردسازی گردش کار، آزمایش‌ها و رویه‌ها کمک می‌کند و در عین حال کنترل‌های دقیقی از فرآیند ارائه می‌دهد. ابزارهای مختلفی در لیمز ادغام می شوند تا جمع‌آوری خودکار داده‌های آزمایشی را انجام دهند. کارکنان برای کار با لیمز باید آموزش دیده باشند.

 

همکار محترم جهت شرکت در آزمون باید تمامی مراحل قبلی که به دو صورت بخش اول و بخش دوم آورده شده تکمیل نمایید به عنوان مثال در صورتی که قبلا کلاس شرکت کرده اید روی عنوان کلاس کلیک کرده و گزینه تکمیل شده را کلیک نمایید.پس از پایان نظرسنجی آخر( نظرسنجی شرکت کاویان صنعت)بازگشت به دوره را کلیک کنید و در آزمون شرکت نمایید.
دایره سفید رنگ کنار هر بخش باید تیک سبز رنگ آن زده شود تا مرحله بعدی برای شما فعال شود.
enemad-logo