آکادمی کاویان صنعت سلامت گستر

تلفن تماس : 09139691173

کانال تلگرام: kaviansanatco@

کانال ایتا: https://eitaa.com/kaviansanatco

کانال واتساپ:  کلیک کنید

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال109000
شروع کنید
GMP مخفف Good Manufacturing Practice (شرایط خوب ساخت) است که فونداسیون اصلی سیستم های HACCP & ISO 22000 است. در واقع GMP پایه و اساس سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی (HACCP & ISO 22000) است و اجرای این اصول سلامت محصول را طبق استانداردهای مورد نظر تامین می کند.
متاسفانه بسیاری از کارخانه های فعال در ایران بدون رعایت اصول یادشده، ساخته شده و تعداد بسیاری نیز در حال ساخت است که اصول GMP در ساخت این کارخانه ها اصلا و یا تا حد زیادی رعایت نمی شود. این اصول در کارخانه های مختلف مثلا کارخانه های نوشیدنی، کنسروی، صنایع لبنی و صنایع فراورده های گوشتی و… متفاوت است و باید توسط کارشناسان خبره در این گونه کارخانه ها پیاده و اجرا شوند.
قبل از اجرای سیستم HACCP & ISO 22000 و استقرار آن در کارخانه باید فونداسیون و پایه را بنا نهاد که GMP  نام دارد.
اصول GMP عوامل کنترلی هستند که بر کل عملیات تولید و کنترل کیفیت تمرکز دارند و نه بر یک فرایند خاص.
وقتی صحبت از علوم و صنایع غذایی می شود، نخستین تصویری که در ذهن نقش می بندد کارخانه های صنایع غذایی هستند و اولین مسئله ای که مورد توجه قرار می گیرد شرایط موجود برای تضمین کیفیت، ایمنی و سلامت محصولات غذایی است و به تبع، به دنبال راهی برای محقق شدن این امر می گردیم. لازم به یادآوری است ایران از درخواست کنندگان عضویت در سازمان تجارت جهانی است، لذا باید نیازمندی های سازمان تجارت جهانی از مراحل اولیه آماده سازی، تولید، توزیع و مصرف مواد غذایی به کار گرفته شود. در این دوره تلاش نموده ایم تا شما را با زیرساخت های اساسی طراحی و تاسیس کارخانجات صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی که تحت عنوان اصول اجرایی GMP در کارخانه های صنایع غذایی است آشنا بسازیم تا بتوانیم اصول ایمنی و سلامت محصولات غذایی را از ریشه و پایه درست بنیان نهاده و بدین گونه علاوه بر دستیابی به ایمنی و سلامت محصولات غذایی با گام هایی استوار قدم در راه تجارت جهانی و صادرات نهیم تا بتوانیم جایگاه واقعی خود را در صنعت غذا پیدا کنیم.
enemad-logo